- Dansa, dansa, dansa

dans dans dans, det är exakt vad som har stått på schemat både på dagen och på kvällen. och därav lite dålig uppdatering. men jag har inte glömt bort er, och en dagens outfit kommer att komma upp imorgon eller senare. det ordnar sig.
Jag var trött i skolan men sen på dansen nu ikväll fick jag världens kick av alla goa glada männinkor på dansen. Men också för att jag älskar att dansa och knde mig väldigt epp på att ta igen förra gången då jag inte mådde så bra. Och det känns verkligen att jag börjar bli vigare och vigare för varje dag, eller tminstånne vecka. Och ddet känns så himla bra för jag ser redan utveckling hos mig själv efter en månad i skolan. och tänk då hur bra jag kommmer vara om tre år. Dans i mitt hjärta!
nu blire dusch, plugg och sova! 

kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }