- övningsköra, check!

Idag fick vi våra datorer från skolan. Dom är jättefina och ser ut att hålla åtminstånne i tre år. Sköna tangenter lagom tung och bra helt enkelt!

Direkt efter vi fått våra datorer slutade vi och jag åkte dirket till jobbet. Det var sjukt kul och jag bara älskar det! Jag är nämnligen hjälpledare på dansstudion för en streetdance grupp för barn i 7-9 år. det är riktigt roligt. Jag ser framemot nästa vecka redan nu. Det är roligt att få lära mig en ny dansstil och får mer kött på benen inför framtiden. och ja det är väldigt bra helt enkelt.

Därefter gick jag domnarvsvallen ( en idrottarena ) för att kika på min syster som hade träningsmatch. det var lngesen och jag kände att det var dags att kolla på na nu.

Sen sist men inte minst va jag ute och övningskörde nu på kvällskvisten. Det var mig ett riktigt äventyr, det var både mörkt, trakiferat och nya vägar. och då verkligen helt nya vägar. Min far hade inte ens åkt på den tidigare. och det fanns ingenstans att vända. allmänt nytt och spännande..

Kändes verkligen som ett och sen, och sen, och sen, inlägg, men dagens outfit+modevisningsbilder+annat mått och gott efter att jag tittat klart på idol :)

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }