- nu börjas det igen

imorgon startar allvaret igen och jag kan känna hur ångesten över alla prov och böcker som ska vara klara inom två veckor. har redan två prov inplanerade de två första veckorna och en engelska bok på över 200 sidor som ska läsas ut. under hela lovet har jag förträngt allt det här men nuså börjar det sakta men säkert bli en allt större stressfaktor. 

I övrigt kommer jag att få min första dansklass det här året imorgon. det känns väldigt bra och ikväll taggar jag upp med lite träning och så lite yoga som avslutning på det här lovet. 


förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }