- Åtta ovanor

- Facebook, sitter för mycket vid facebook istället för att göra viktigare saker, plugga till exempel.

- Sprida ut mig, har en förmåga att strö saker omkring mig hela tiden, det är ett under på att jag inte tappat bort något än. Peppar peppar

- lyssna på andras goda råd, att lyssna till goda råd gör jag ju i och för sig. Men att följa de är jag sämre på! Är mycket bättre på att ge råd till andra och peppa upp de.

- äter för mycket godis och andra onyttigheter

- går för det mesta å lägger mig försent så att jag blir tvungen att små springa till bussen på morgonen dagen efter.

- äter upp mina pengar i form av mellanmål, godis, sallader you name it!

- tar för givet att jag kan hålla mig varm en hel dag i minusgrader med tunna kläder.

- skrämme rlätt upp mig själv för ingenting, senaste gången var ajg rädd för en självmordsbombare på bussen... Inte roligt då, men nu i efterhand låter det lite fånigt sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }