- barnsligt värre

det märks att det är fredag idag. Skrattar, fnittrar åt kassa skämt och är allmänt dryg. Jag välkomnar övertröttheten med ett leende helt enkelt. Folket runt omkring däremot måste ha trott att jag va galen eller nåt. De mötte mig inte med ett leende sanrare en blick som sa ungefär, hur gammal är de egentligen? Vad är det för fel på dig? osv osv. Men inget jag tar skada för. Jag fortsatte skratta, kasta snöbollar, fånga snöflingor med tungan, längta efter att få åka pulka osv osv. Mitt sällskap blev offren och det är ett under att de stod ut med mig en hel dag. Men jag tycker om de lika mycket för det!
Förra vintern i romme! det är min fina vän emmis på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }