- nästan lite fjärrilar i magen

Jag längtar jätte mycket till ikväll och jag hoppas att det kommer ligga över mina förväntningar. Jag ska på soltorgsfesten och nej jag har inte varit där förrut men mina kära vänenr säger att festen har ett gott rykte. Ja hoppas på det bästa. Gud va jag ska dansa in mitt första jullov på gymnasiet. dansa dansa dansa, och alltid nyktert. 



Kvällens outfit
- svarta jenas
- spets linne
- armband 
- Converse

Inte det festligaste kanske, dock det enda jag orkade leta fram ur min gaderob, men allt klär en skönhet hörrni ;)
Ha en riktigt härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }