Biblioteket

Nu var det ett tag sen ni hörde av mig, och jag av er, hehe. Iallafall så igår had ejga väldigt mycket att göra, jag jobbade först från 8.45 - 11.00. Därefter åkte jag hem, läste hela tre timmar i min bok och sen pkte jag tillbaka och jobbade ytterligare 1 timme och 30 minuter. Sen hem och förbereda för idag. Idag ska jag plugga jobba, plugga, äta, träna hem och sova. Intressant va, nej kanske inte men tänkte om ni ville veta varför jag inte har tid för bloggen så mycket.

Nu skriver jag bara för skrivandets skull, borde börja plugga så jag blir klar i tid.

Ha en bra dag så hörs vi ikväll!!


En trött liten flicka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }