Sitter Här Och Har Det Bra

eller inte, jag är slut på ork och är trött och vill sova. Har suttit i soffan typ hela dagen, ska väl snart fixa med programmet inför imorgon, sen är allting klart. vilket känns bra så jag kan lägga det åt sidan och fokusera på mitt mål tills i höst. Ett mycket stort val ligger dessutom som två tunga stenar på mina axlar. Känns lite sådär jobbigt. och på måndag ska det bekräftas. Tror jag vet vad jag vill iallafall måste bara ta modet och ta ett steg närmae vuxenvärlden!

Imorogn kommer J och M hit och hjälper mig med ett program som inte vill fungera! Guld värt att ni kommer och hjälper lilla otekniska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }