Börjar Bli Fullt

Idag har jag gjort många positiva saker. Jag har bla införskaffat mig en millitär grön tunika och en jeans skjorta/tunika. Bilder kan jag försöka skaffa men inte nu. Sen har jag bestämmt mig för att börja dansa på modernt nivå 3. Det känns väldigt bra torr det kommer bli en fin dans. Jag har även lyckats tagit mig igenom en riktigt jobbig dag i skolan med bara film baserat på andra världskriget men framförallt förintelsen. Det var kind of tråkigt men vem sa att skolan skulle vara rolig? Nu ska jag försöka ta att hitta matte boken och plugga till ett prov imorgon. Jippie!

tror jag samt har haft en lätt migrän på köpet idag. En väldigt lätt måste tilläggas.


En mycket konstig bild fast ett minne blott från sommaren 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }