Intervaller

I Morse vaknade jag av att strömmen slutade fungera. Har ingen aning om varför den slutade, men det var väldigt irriterande! Ventilationen i mitt rum slutade också att fungera och då blev det fruktansvärt varmt i  mitt rum. Så fem minuter senare bestämmde jag mig för att gå upp.

Det var lika bra för att Maria skulle ändå komma förbi 45 minuter senare så skulle vi cykla upp till Mellsta för en springtur! Vi körde intervaller, både på planmark och u uppförsbacke i sand! Otroligt jobbigt måste jag säga! Speciellt i sanden, hur mycket jag än tog i så kändes det som att jag stannade kvar på samma ställe. Sjukt jobbigt!

Nu ska jag pallra mig ner till kupolen med mami för att köpa ny mobiltelefon! Ångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }