Sol & Bad

Solen har varit på topp idag, nästan inga moln, lagom varmt och ja vädret kunde helt enkelt inte bli bättre än så,, idag! Haha. jag har tillbringat fem timmar i solen med mina bästa på en liten mysig brygga otroligt nära älven. Så om man ville kunde man till och med ta sej ett litet dopp utan att åka iväg med strömmen i älven. Jag som aldrig blir så brun, låg och verkligen pressade för jg tyckte minsann inte att jag hade fått någon färg, men nu några timmar i skuggan så visade det sej att min rygg har fått mer färg än vad den borde, trots att jag använde solskyddsfaktor 30! sSå känslig är jag och det är s sjukt tråkgit...

Men inga sura miner för så fort min nya telefon är fardig laddad drar jag iväg och köper lite skydd och grejer till telefonen för att minska risken att den går sönder, klumpig som jag är!

( Eftersom att mobilen laddar kan jag inte ladda upp några bilder, dom kommer ikväll! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }