Alltid

Alltid finns det någon annan som är bättre, Alltid finns det någon som ser bättre ut, Alltid är det någon som aldrig gör fel, Alltid finns det någon som beter sig bättre, Alltid är någon snällare, Alltid är någon Nöjdare, Alltid är någon som sköter sig, Alltid är det någon som snackar högt om dåliga sidor så den personen hör. Alltid är det jag som gör fel. Alltid är det jag som gnäller, Alltid är det jag som får höra det dåliga, Alltid är det jag som är den dåliga, Alltid är det något fel på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Agnes

du kommer alltid vara den bästa i mina ögon! älskar dig systeryster! <3

2011-03-21 @ 19:15:58
URL: http://agnesfredrikamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }