Om Mig

Jag heter Julia Willman och är 16 år gammal. Jag bor i en nybygg villa i en sliten stad vid namnet Borlänge. Jag bor här med min familj, Mamma, låtsas pappa, syster yste och brodern. Jag har även tre låtsas syskon, en stora syster och två store bröder. De bor inte här men de kommer och hälsar på ibland. Jag går nu sista året i grundskolan på Domnarvetsskola. Där trivs jag bra fast den ligger på ett tråkigt och udda ställe. Min fritid ängnar jag åt konståkning, dans, plugget och vännerna såklart. Jag är även tränare åt små barn inom både dans och konståkning.

Fortsätt läsa min blogg och du kommer garanterat att lära känna mig mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }