- Som ett litet barn

Dagen har varit fullspäckad med aktiviteter. Först jobb med Hanna i 4 timmar sen till kupolen (!) i all stress och köpa presenter och välbehövande saker. Därefter åkte jag upp på kalas till min fasters sambo Daniel. Alltid lika roligt att träffa släkten. Specillet att träffa alla kusiner som jag så sällan träffar tyvärr. Det är ju så fruktansvärt roligt att leka med dom små. Hur de uppskattar när jag spelar spel och målar och grejjsar. Så roligt, känner mig själv som ett litet barn. Inget jag stör mig på. mer något jag älskar! 



Jag och min kusin Alvis i somras <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är så härligt att ha dig här!! Du är underbar med barnen, speciellt med alva som verkligen älskar när du leker,spelar och grejsar med henne. <3 och härlig bild på er!! =) hon har ju längtat hela dagen efter dig ;-) stor kramis till dig!

2011-11-26 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }