- fråga, fråga, fråga!

sitter och försöker minska på plugghögen samtidigt som jag irriterar mig på både det ena och det andra. Jag vill för tillfället flytta hemifrån och vara för mig själv. Så jävla drygt att bo hemma när alla låter hela tiden och det är fan aldrig tyst. får itne ens lyssna på musik eller vara med mina vänenr här hemma utan att någon ska klaga på att et är för högljutt! Åååååaaaaaa

Gnälla lite hit och gnälla lite dt... nu känns det bättre och får väl helt enkelt stå ut i några år till. 
Nu åter till plugget medans ni passar på att ställa massor av frågor! :) 



gammal bild från somamren när vi åkte till stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }