+ årets första

För första gången i år har jag fått en bränna. En svidande sådan dessutom! Inte för att klaga på solen eller så för det är så sjukt härligt att den valt att kika fram nu i slutet av sommarlovet! Men bara för att det är slutet av sommarlovet betyder i te det att det är slut på det roliga. Framöver händer det väldigt många kuliga saker som jag knappt kan bärga mig till! Hoppas ni har det bra och att ni hunnit med mycket i sommar!


+ la fiesta

Firade min fina Emma i torsdags med lite mys och häng med Goa människor. Igår firade jag min fina Johanna i Roxnäs med några av de helt klart bästa vännerna. Och ikväll slår vi på stort och firar Emma ordentligt! Mat, dans musik och såklart massor av härliga människor! Mycket firande hit och dit,lite sova och återhämtning. Jag går på adrenalin och mår sjukt bra just nu! Jag svävar på rosa moln! Jag älskar sommaren!


+ svalkar vinden, värmer solen


+ hör och häpna

Jag är snart frisk!!! Det är typ ett mirakel, jag är så glad! Och imorgon åker jag till Malung för att träffa lite vänner och ha roligt samtidigt som jag rör mig i takt till musiken. Veckan efter det fortsätter resan norrut för att träffa ytterligare goa människor. Känner att det går åt rätt håll nu efter en veckas lätt depp och tycka-synd-om-mig-själv feeling. Weeeeiii


+ beskriver mig ganska bra för stunden

 

+ snart såå

I snart en vecka har jag klagat på att jag inte orkar nåt och att jag inte mår bra. Så är det fortfarande men nu pallar jag inte att göra ingenting längre. Så idag ska jag jobba och gå på ett möte och på kvällen ska jag träffa lite vänner. Sen hoppas jag att jag snart blir så pigg att jag orkar träna lite. Känner att det är dags!


+ ...

Vill aldrig någonsin kliva ur sängen idag, ALDRIG!


+ trotsar förkylningen

Låtsas att jag är frisk och träffar goa människor ikväll! Hoppas jag slipper bakslaget imorgon, det återstår ju också att se. I övrigt har jag inte gjort så mycket idag.. Mest legat i soffan.. Igen.... Men nu måste jag göra något åt rummet och tvättmaskinen ropar på tvätt. Adios!


+ uppstått från de döda

De senaste dagarna har jag endast förflyttat mig mellan sängen-soffan-kylskåpet-soffan-sängen, typ så! Har inte orkat med något annat. Fast i torsdags tvingade jag mig själv att bryta mönstret. Då tog jag mina vänner dammtrasan, dammsugaren och golvmoppen och städade hela huset i 38 graders feber. Det tycker iaf jag är starkt gjort! Mår bättre idag efter x antal timmar sömn. Så idag ska jag iaf kika på nån finalmatch från dalecarlia cup. Därefter återstår det att se vart dagen bär!


+ mys

Har haft sällskap av världensbästa Johanna igår inatt idag nu. Vi har bakat, kollat film (hon gjorde, jag somnade..) och nu lyssnar vi musik och kollar sjuka klipp på youtube. Bra dag!


+ Ice Age 4

Bästa filmen på länge. Herregud va ja skratta! Se den, så värt!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2137536/images/2012/pic_4ffb4530ddf2b339530001f5.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2137536/images/2012/pic_4ffb4530ddf2b339530001f5.jpg" class="image">


+ Magaluf

I slutet av sommaren är tanken att jag aka åka till Magaluf med min syster och hennes vänner. Hoppas på att min bror följer med så jag har någon i min ålder med iaf. Men faktum är att det viktigaste med resan är att komma bort från allt regn och rusk. Det här vädret får mig bara att längta mer!


+ favoriten

Har gått och blivit nykär i Regina Spektor och mumford and sons! Båda spelade under p&l och de var sjukt bra. Har mest videor från de, så här är några bilder ur videorna.


+ övningsköra

Mycket kar göra idag. Har både klipptgräset och kört lite bil. Vägde upp det med lite shopping med mami och nu ska jag kirra en matsedel för nästa vecka. Balansnivån är jämn igen!


+ tekniken lever

Blogg.se appen verkar vilja fungera nu efter 10 år! Nu ska jag välja och plocka betydelsefulla åt er så ni får se hur bra festivalvecka jag verkligen hade! :)


+ längesen

va ett tag sedan jag hörde av mig, men faktum är att tiden har inte räckt till. Jag har jobbat, peace and loveat. helt fullt upp, dygnets 24 timmar räckte helt enkelt inte till. Men tänkte ta och ladda upp lite bilder och filmklipp från mina senaste veckor för det är lättare så.

Nu ska jag vrida upp musiken, plocka fram städgrejjorna sen ska jag sjunga och låtsas att dammsugaren är min mikrofon och vara sådär töntig och låtsas att jag är med i en film. just do it!

RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }