+ magaluf

Från ingenstans samlar jag nu lite energi för att städa och fira att alla nationella prov är över. I övrigt mår min kropp förjävligt, helt förstörd i musklerna sen blodomloppet i måndags plus träningspasset jag själv la upp igår. Det gäller att inte ta i för hårt i början. Men efter helgen ska jag nog må bra. Och en riktigt härlig sak som händer i höst är att jag åker ner till magaluf med min storasyster och henens vänner och kanske bror min. 

+ repar lite

Efter en intensiv dag i Faluns skogar är jag och rensar ur slaggprodukterna i musklerna med lite vandring blandat med teater.


+ 28 days left

skolarbete efter skolarbete betas av, känns bra visserligen. Men hjärnan har redan tagit sommarlov och kroppen flumsar bara runt. Känns att det är slutspurten nu verkligen. Och på tal om att spurta så har jag haft min första premiär runda på blodomloppet. Vilket innebär att min löpsäsong har börjat.. Tog mig runt 5 kilometers banan på en helt okej tid. Jag är nöjd med min insats.

+ det snurrar i min skalle

Mindre än tre veckor kvar i ettan, sjukt va tiden går snabbt. Hinner liksom inte med! Nu är det i allas fall bara den här veckan kvar som är jobbig. Sen är det bara att ta vara på tiden tillsammans för jag känner på mig att dom sista två åren kommer gå sjukt snabbt,,


+ solar i skuggan

Satt i solen i morse alldeles förlänge. Nu har jag bränt mig och har kliande utslag, så typiskt! Men å andra sidan har jag det bra i skuggan bland allt plugg hit och dit!


+ we are going up up up uuuup


+ Eurovision

Kvalitéts tid med mor och far framför tv:n. Loreen var bra och bäst hittills. Dagen i övrigt har varit chill. Jag har lekt med min bror hela dagen och inatt lovade han mig sällskap om han vaknade, min prins!


+ nya favoriten


+ utomlandet

Inatt åker mi hermana till Barcelona och steker på playyan med sitt handbollslag. Själv får jag va hemma och fortsätta drömma om mina egna utlandsresor dom kommande åren. Godnatt!


+ årets första

Årets första dopp- check!


+ here comes the sun

Ska aldrig mer göra misstaget att dansa i tre timmar och byta om helt svettig för att sen gå ut där det är ännu varmare för att sätta mig på en buss utan AC. Hemma nu iallafall och ska byta om och inviga min nya bikini med ett dopp i älven! Ha det bra

+ sleepover

Jag har somnat vaknat somnat vaknat somnat vaknat osv hela natten, fötterna var stel frusna och ryggen gjorde ont. Med 100 % sanning har jag inte sovit så bra inatt. Men idag är det fredag mina vänner! Weeeeii


+ falustad

Vädret tycks hålla i sig och det ska tas till vara på i solen med härliga människor. Lite glass och jordgubbar på det och känns nästan som sommarlov!


+ latmasken her self

Har inte tränat sedan i fredags, har inte orkat. Jag har varit helt utslagen av allt plugg och andra roliga saker som tagit energi. Snart helg, snart lov, snart frihet!


+ premiären

Inatt sov jag för första gången med öppet fönster, ännu ett tecken på att sommaren närmar sig. Och jag funderar på hur dum eller smart jag är som tar på mig jeans idag eftersom det var så kokande varmt igår. Men shorts känns för mig inte riktigt lockande än. Blekfisen måste sola lite innan!


+ hett hett hett


+ en klapp på axeln

efter 368 sidor, x antal uppgifter, y antal utbrott, z antal idéer på hur många olika sätt som finns att förstöra helvetes boken på är jag faktiskt äntligen redo, eller hyffsat redo i alla fall! Nu fattas lite sömn för ett bra jobb imorgon.

+ Domedagen är kommen

Skippar träningen idag för morgondagens dödsprov. Jag har matte nationella imorgon i 4 timmar (!) Och det ska nog gå bra om jag bara kommer i gång och börja plugga snart.


+ så typiskt

Varje gång jag tar fram lite varmare kläder på kvällen innan blir det alltid fult väder dagen efter. Vädernisse kan inte bestämma sig tydligen.


+ känslan av att ständigt känna mig övervakad gör mig tokig

Punkt.


+ livet är en fest

Träningsvärken sitter skönt precis som huvudvärken. Inatt kör vi stenhårt no matter what!


+ the lucky one

http://www.youtube.com/watch?v=htg8CHNkFtQ&feature=youtube_gdata_player


+ det är ödet

Idag var jag på intensivjympa på Friskis och Svettis och holy crap va drygt det var! Super mycket kondition och mycket styrka i armarna. Det var precis vad som behövdes för att rensa lungorna på gamla rester av syre. Brukar alltid känna mig så pigg, glad och frisk efter träning. It's good, It's Amazing!


+ wwweeeeiii


+ hypernervokustiskadiafragmakontravibrationer

Önskade jag kunde ett till ballt ord på latin.. Men kommer ändå aldrig lära mig idag. Så. Fruktansvärt.Trött. Lider nog av något trötthets syndrom och antar att enda botemedlet är att sova.


+ 20.27

I helgen va det föreställningar för hela slanten. Det gick bra trots att jag klumpigt nog lyckades sträcka mig i båda låren på fredagsträningen. Men med lindor, högläge, choklad och goa vänner gick det som en dans. Helgens adrenalinkickar och endorfiner som levde ett eget liv tog verkligen all energi, känner jag mig fortfarande helt död..


+ som så många gånger förut

Gör väl det jag är bra på, börjar om på nytt och försöker få till något som ska kallas blogg. Tanken är att ni ska få följa mig genom min vardag som består till stor del av träning i form av dans och gym. Brukar ju funka i typ 2 veckor sen tröttnar jag.

RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }