FÖRBANNAD

är så jävla förbannad, dels för att jag ha tappat min mobil i marken så glaset till touch skärmen är helt sprucken och dels för att min inställning till skolan suger. Jag har så himla negativ inställning. De känns som om att jag inte passar in... Alla i min klass verkar vara så snälla och godhjärtatde människor och det tackar jag nå så enormt för! Men jag känenr bara personerna till ytan. Jag kom i princip helt själv till klassen, visste bara vilka ett fåtal var. Men kände kände gjorde jag inte. Så det är väldigt läskigt och till en brjan kände jag mig väldigt ensam, Men nu bara en vecka senare så har redan folkt börjat öppna sig och man lär känna dom mer och mer för varje dag som går. Men endå så går jag till skolan med en klump i magn  och undrar hur denna dag komemr se ut. Tror itne det har egentlign med umgänget att göra utan att det har med mig själv att göra. Jag har redan börjat ställa en massa krav på mig själv och rädslan som fannas hos mig för ett år sedan kommer tillbaka.. Påminns om den och vill inte uppleva det igen.
Och även om jag skulle byta gymnasium så skulle det inte bli bättre, det skulle säkert bli sämre eftersom att danslektionerna skulle försvinna och det skulle vara så sjukt tråkigt! Lika bra att jag samlar tålamod och börjar se positiva saker och börja tänka positivt igen och ta en dag i taget. Inte titta varken bakåt eller framåt. bara nu. med rätt inställning så löser sig allt. Jag kommer få tre helt fantasktiska år på gymnasiet helt enkelt och dessa år komemr jag minnas för resten av livet! Nu bannemej ger jag gärnet i skolan!

Ett minne för livet

Åh herregud vilken natt, en helt galet sjuk och rolig natt. Ett minne för livet med dom absolut bästa i hela världen :) jag kunde inte ha fått ett bättre avslut på mitt sommarlov! <3

Regn, regn, regn å sen lite mer regn

Det bara regnar och regnar och regnar.. I början va det mysigt men nu börjar det bli lite jobbigt.
Jag tror att regnet är mysigt så länge jag inte behöver vara ute i det, men idag när jag lär träna så är det inte lika mysigt! " det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder " Jag får nog följa det ordspråket och ge mig ut!
Bjussar på en bild från uppvisningen i våras! :)

Last time

Förra gången vi sågs så var det tre veckor kvar till skolan, idag är det 2 dagar kvar! Än är jag inte nerväs, men jag lär väl bli :) hihi..
för övrigt har mitt sommarlov varit, chill. Haha jag har gjort massor och ingenting alls. men en av de roligaste somarna på länge. Och det är jag glad över, nu är jag fylld med ny energi och förväntan till gymnasiet. Konstigt nog ser jag faktiskt fram emot det, jag tycker det ska bli kul!

Solen <3

Solen har tittat fram nu i några dagar vilket har resulterat i mycket sol och bad och inge bloggande. Vill ju hellre sitta ute med mina vänner än sitta inne vid dumburken. De senaste dagarna har varit helt otroligt underbara. Massor av skratt och roligheter. Dagarna har också gått sjukt snabbt, jag vet knappt var dm har tagit vägen!

Har insett att det är tre veckor kvar tills vi börjar skolan.. herregud jag vill inte. jag vill att sommaren ska vara för evigt! Jag älskar att kunna göra vad jag vill när jag vill och inte fundera på en massa. bara leva livet. Jag vill kunna styra över tiden och trycka på stopp knappen.

Livet är perfekt och jag mår som bäst! Hoppas ni också gör det!
Ha en bra fortsat dag!


RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }