+ 17 år med tre olika jobb!

Hallå på er!

Alltför länge sen sist, men tro inte att jag inte tänkt på er för det har jag! Och därför tänkte jag berätta lite för er få som faktiskt hänger kvar här vad som hänt de senaste månaderna!

Allt började i somras, jag lämnade in en spontan ansökan om jobb på ICA MAXI borlänge för att jag var så irriterad på att jag inte hade något sommarjobb. Jag förväntade mig ingenting eftersom att jag brukar ha den turen att aldrig bli utvald. Men så en dag helt plötsligt såg jag ett mail där jag var inbjuden på ett gruppintervju. Från och med gruppintervju och framåt hade jag inom loppet av tre veckor fått en anställning på ICA MAXI Borlänge.

Jag trivs sjukt bra på MAXI och det är mitt riktiga första jobb. Det känns så himla bra och jag lär mig nya saker varje dag på jobbet. Jag får dessutom möta många goa människor och ta del av många erfarenheter. Att det blev just jag som blev utvald känns speciellt och att jag tackade ja är någonting jag aldrig kommer ångra!

Utöver jobbet på ICA MAXI går jag fortfarande i skolan och har kvar mina dansgrupper på KFUM Borlänge dansstudio. Vilket också är sjukt roligt. Men det som faktiskt känns riktigt häftigt är att jag som 17 år i somras startade upp mitt första hobbyföretag, campU.

CampU är ett dansläger enbart för personer med funktionsnedsättning och för personer som är rullstollsburna. Anledningen till att jag valde att starta upp detta företag är för att jag vill att det ska finnas något för alla! Jag vill att även personer som har hinder i vardagen ska få uppleva rörelseglädje och känna sig viktiga. För varje människa är unik och jag vill bidra med något värdefullt. därför startade jag campU.

Nu på höstlovet kommer jag ha en prova på dag för campU och i ett annat inlägg kommer jag att uppdatera mer info om det. Jag tänkte också berätta lite om mina senare höstplaner med det får vänta lite för nu tänker jag avsluta skrivandet för den här gången så hörs vi snart! Promise!

kram kram // Julia


RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }