- sista inlägget som sexton

hejsan hörrni, det va ett tag sen! Hur mår ni? Jag mår bra. Semestern på Gran canaria var helt amazing, jag mådde som en prinsessa under hela veckan. Maten var god, personalen var trevlig, solen lyste högt på himlen utan mål och ca. 25-30 grader varje dag. Mys på stranden och bad i Atlanten, snygga killar och trevligt folk. Å gud vad jag vill tillbaka, Det enda som hindrar mig är penga brist och flygskräck. Tillochmed deras musiksmak var bra! Jag ska dit nästa år igen så är det bara! :D

Och dessutom fyller jag år imorgon, alltså mitt sista inlägg som sexton, imorgon är jag en trogen 17 åring som ska fira med familj och vänner hela helgen. Det kommer bli hur bra som helst :D

Efter/Under påsklovet, vecka 15, kommer jag kanske engagera mig lite mer på bloggen. Funderar på att byta designen och göra den lite mera vårig ;)

Nu ska jag plugga lite mera och njuta av mina sista timmar som sexton år :D
Puss å kram :*

lite mer än för ett år sedan

nyligen

RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }