+

Snacka om att den senaste veckan har handlat om att effektivisera varje liten minut! Och att det är lov lättar väl lite på trycket åtminstone när jag är hemma. Men med tanke på att jag är på jobbet större delen av dagarna så hinner jag inte vara så mycket hemma. Det är mycket på och jag gillar det! På onsdag kommer jag dessutom ha en prova på dag för mitt lilla företag! Super kul och super nervöst.


+ snaaart börjar festligheterna


+ one day left

 

+ spunk

Jag håller på att få spunk på allt! Det är så sjukt mycket i skolan just nu så jag tror jag svimmar. Samtidigt som jag har tre (!) jobb, ett projekt och ett litet privat liv så ska skolan pressa in hur mycket som helst innan lovet. Alla lärare är så egoistiska. sen har jag heller inte verit inne på fejjan på 9 dagar och känner mig så sjukt borta och hänger inte alls med på vad som händer.

Bara tre dagar kvar innan ett långt och välbehövligt lov. Måste också tillägga att mitt i detta mörka höst depphumör så njuter jag ändå lite av tiden som är nu. Jag har bara två år kvar i skolan och sedan börjar livet på riktigt. Jag har så mycket planer och drömmar som måste bli av.


+ så mycket minnen

Sitter och letar musik till min prova på dag för mitt lilla företag campU nu på höstlovet. jag hittade denna goding som var min låt till min dans då jag sökte in på gymnasiet! Kommer aldrig glömma hur rädd och nervös jag var! Men jag lyckades ju i alla fall komma in på det rätta gymnasiet :) 

 


+ höstens färger

höstens alla goa färger börjar träda fram i vårat dunkla väder. Det lyser upp tillvaron lite extra med alla glada färger. Men just nu är det ingen idé att tänka på alla vackra färger när jag ändå bara sitter inne och gräver ner mig i allt satans plugg. Den här veckan satsar jag på att få klart en religions analys, hittils har det gått bajs. men jag jobbar på det. Hörrni, ta hand om er, hejjs!

RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }