Shululu Nivin Här

Sitter här och myser med Julia Willman efter en helt okej dag, tills jag insåg att jag tappat mina nycklar OCH mitt tuggummipaket. Kul.

"En vän är en person som kommer när andra försvinner"
Var det inte så Julia? :)

Varför?

Ofta ställer vi oss frågan varför. Varför får jag inte göra så? Varför är vissa mer populära än andra? Varför spelar utseende så stor roll? Varför måste man ofta vara på ett visst sätt för att passa in? Varför får mitt syskon mer månadspeng än mig? Varför har inte du samma favoritfärg som jultomten? Varför växer bananer på träd? Varför tror alla att jorden kommer gå under 2012? Varför finns VARFÖR?

Jag är trött på att aldrig få svar på mina "varför" frågor! (Inte de tidigare exemplen) Börja lita på och se möjligheter. Inte vara en mes som följer andras fotspår. Sluta avundas andra för att de verkar ha så mycket mer. Ta vara på det närmaste och viktigaste och se framåt. Sluta tro att det är så mycket bättre att vara någon annan. Alla har sina speciella sidor, ALLA! Måste sluta fundera så mycket och leva livet till 100 %. Inte spilla mer tid på att vara missnöjd eller rädd för att misslyckas.

Veronica Maggio
" Varför ska man tänka på någon annan än sig själv? "


To Do List

- Måla en bild
- Teknikrapport
- No-uppsats
- (idrotts uppsats)

Som ni märker har jag ganska mycket att göra. Dessutom vill jag hinna med att leva också och inte bara sitta framför dumburken. Så framöver nu en tid kommer ni inte bli så uppdaterade meeeeeeeen, ska göra mitt bäst!


Kalastime

Somnade sent igår så är skapligt trött idag! Men det är ingen ide att klaga för idag blire kalastime för kusinerna. Båda två fyller imorgon 17 och 10 år, stora kusiner jag börjar få! Haha

väntar på att kusinen ska blir klar så vi kan fortsätta vidare till den yngre kusinen för att förbereda. Va här redan halv 12 jag är duktig!

hör av mig efter tårtätandet!

Ha en fin dag! :)


Galet

haha oj oj oj vilken kväll. Hände inte så mycket kanske men det va trevligt och riktigt flummigt. Träffade lite människor som jag inte brukar träffa så ofta. Och inte bara det, jag är super glad och livet leker hörrni.

Finns inte så mycket mer att säga!

Går och lägger mig med ett leende på läpparna!

RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }