HBO

YES YES YES!!!
Det gick suveränt bra idag! Jag kom in på haraldsb- dans/estet vilket är super kul. Det kändes bra och allt flöt på, danslärarna sa att mitt solo nummer va konstnärligt och vackert, de sa att det fanns redan så mycket i mig men att det finns ännu ännu mer.  och att de ville att jag skulle gå där och dansa för dom för att de ville att jag skulle utveckals och bli ännu bättre. De sa också att jag har kommit in utan tvekan och att de verkligen ville ha mig där!

Skolan har ett gott rykte och stämmningen är bra. Och det finns vissa som har sagt att det är svårt att ta sig in och att det var hög nivå samt att endast är de bästa som kommer in, hehe. Tydligen så är jag en av de BÄSTA!

JAG ÄR SÅ GLAD OCH ÖNSKAR ER ALLA STORT LYCKA TILL OM DET FINNS FLER SOM SÖKER TILL PROGRAM DÄR OLIKA PROV BEHÖVS FÖR ATT KOMMA IN.

Nu ska jag göra mig klar för kusin L dop samt fortsätta njuta av dagen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }