I Spred My Wings And Learn How To Fly

Tog milen idag på löprundan!!!!! jag är stolt, dessutom tog jag två mil på cykeln till två av mina underbara kusiner. Supermysigt verkligen. Därefter cyklade jag till mina vänner i Domnarvet eller på kvällen i alla fall. jag mötte upp dom där och sen cyklade vi runt och hade det mys och flum. Så har nog cyklat upp mot 3 mil idag då. Helt mör i benen. eller i alla fall ena benet. Har ont från höften till knät. men brukar få så när jag håller igång för mycket. hehe.

En hel mysig dag, dock med ett oväntat slut.

Hjärtat det kommer fixa sig!! Love Love Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }