Inception

Som rubriken på detta inlägg, var även titeln på en hel skum film. Gud jag är helt virrig av den, tror det var fyra drömmar inblandade i filmen. Alltså en dröm i en dröm i en dröm i en dröm. åså verkligheten på det. Hel konstigt. Och slutet ja vad ska man säga.. Någon mer än jag som sett den??

Hemma nu i alla fall efter en läskig cykeltur hem. Allt blir så mycket läskigare i mörker man ser skuggor och hör ljud tydligare. Jag har väldigt levande fantasi och tror att någon ska hoppa fram från en buske och skrämma skiten ur mig, eller typ hoppa fram och skjuta mig!

Nu blev jag rädd,, hoppas jag slipper mardrömmar inatt.

godnatt finisar!

Kommentarer
Postat av: JeanetteÖ

Jag gillande den filmen! :D Men okej, den kanske var lite förrvirrande.De där med dröm i dröm i ännu 1 dröm. :) Men Dicaprio var snygg så de var positivt! ;D Men filmen var snyggt gjord! De måste du medge?? :D

2011-04-28 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }