Vem Sitter Bakom Datorskärmen Och Skriver?



Mitt namn är Julia Willman och är 16 år gammal. Jag bor i en nybygg villa i en sliten stad vid namnet Borlänge. Jag bor här med min familj bestående av min Mamma, låtsas pappa, systeryster och broder. Jag har även tre låtsas syskon, en storasyster och två storebröder. De bor på annat ställe men de kommer och hälsar på ibland vilket jag tycker är jätte roligt!

Jag går nu sista året i grundskolan på Domnarvetsskola. Där trivs jag bra fast den ligger på ett tråkigt och udda ställe. Min fritid ängnar jag åt konståkning, dans, plugget och vännerna såklart. Jag är även tränare åt små barn inom både dans och konståkning.

En kort presentation av mig och om du fortsätter läsa min blogg och du kommer garanterat att lära känna mig ännu mer.

Puss och Kram
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }