- Fyra svagheter du har

1. om jag är hungrig är allt jag kan tänka på mat. Bokstavligt bara mat och inget annat kan komma in i mina tankar så länge jag är hungrig.

2. svårt att sätta upp små mål i taget, jag vill nå toppen direkt!

3. mitt tålamod är det sämsta, orkar aldrig vänta på något, jag vill att saker ska hända hela tiden så jag slipper vänta på något!

4. Jag är också sveriges största tidsoptimist, stressar och springer iväg till bussar är ett av alla vardagliga exempel. Tillsammans med nr 3. leder det till att mitt liv är stressigt och händelserikt. Men jag gillar det för det är mycket mer positiva saker som hinns med i farten också! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }