En Gång Ingen Gång Två Är Lika Med Noll

Jag har faktiskt inte lagt ner att blogga. Det är bara det att datorn fick sig en ordentlig rensing i tisdags. Jag rensade ur bilder och musik och la över alltihopa i externa hårdsisken ifall datorn skulle krascha. Vilket inte känns riktigt bra om den pajjar nu! Om jag ska fortsätta min anledning till att inte blogga så i onsdags så dansade jag och hann liksom inte riktgt med. OCh i dag är det torsdag och jag har firat min lilla kusin. Eller ja nu stora kusin som blev hela 8 år! Tiden bara rinner iväg. Det är läskigt det där. Och snart slutar jag grundskolan och snart måste jag stå på egna ben och flytta hemifrån bilda familj osv.. Usch jag vill vara 3 och gå på dagid igen! 

Funderar på att packa väskan för imorgon och sedan lägga mig och läsa och somna i tid ikväll. Ja så får det nog bli! 

Bilder får ni när jag orkar lägga in dom i datorn. 
Det blir bra! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }