It Hurts

Jag bara älskar nätter som denna. Dom är så mysiga och jag vill bara att det ska vara så varenda natt! ELLER INTE! Åh helvetes maskin till mage är vad jag har. Har varken kunnat äta eller sovit ordentligt på flera dygn. Igår var en dag som började helt underbart och jag var så glad och kunde verkligen inte ana hur dagens kulle sluta. Vill bara få ett slut på skiten om jag så måste springa runt jorden 7 gånger. Imorgon är det nationella prov dessutom. jippie, så bra att jag är i skolan idag och kan läsa igenom alla texter som alla andra i min klass kan. Weej känner mig så pepp nu alltså...

Nu ska jag ta och ladda om batterierna och börja plugga så jag får någonting vettigt gjort idag, ska också försöka få i mig någonting att äta.

Kram !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }