Ingen Vill Veta Vart Du Köpt Din Tröja

Var på kupolen idag efter skolan med J och införskaffade mig ett par nya byxor. Hittade dom på rean och dom var verkligen billiga. Skulle inte förvåna mig om dom spricker osv när jag har dom på mig! Men jag tror jag gillar dom. Köpte också ett skärp som kan vara snyggt att ha till. Byxorna passar även in på sommaren. Toppen.

Nu väntar ungefär en 50 cm lång hög med plugg resten av kvällen. Och helst igår skulle högen ha varit nere på 0 cm. Men nu är det som det är och det är bäst jag sätter igång redan nu så jag slipper jobba natt! Höhö.



Dålig kvaliteé på bilden osv men ni får stå ut. Litet forma och sådär för den delen.
Imorgon börjar dansen igen, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }