Ingenting

Igår blev en toppen dag. Jag tog det lugnt till ca. 16 då jag bestämde mig för att åka till kupolen och möta mina små vänner. Efter det åkte jag ner till domnarvet och var där i en timme och bara hade det bra. Därefter så åkte jag äntligen och tränade. Först ett kanon medelpass med A som ledare på Friskis & Svettid. Hon är så bra på att peppa och det behövdes nu när alla helger är slut och träningen har blivit lite undanstoppat och glömt. Så grym,t härligt det va att få röra på kroppen och skingra tankaran lite. Men efter medelpasset var det itne över äön utan jag tog mig även tid till väldigt välbehövande YOGA pass som gjorde min kväll. Jag blev så glad och full av energi. Jag hade svårt att sova för att jag var så glad och gför pigg trots att klockan var mitt i natten.

Dock tog denna bra dag ett snabbt vändning och vände ryggen till. Tror faktiskt inte att jag har haft så svårt att slappna av och försöka sova på väldigt länge. Så min natt slutade med knappt 4 timmars sömn. Lite kaotisk sådär och väldigt märklig..

Nu ska jag ta och bädda rent i sängen, sminka mig, fixa håret och ta bussen mot M.

Hoppas ni får en fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }