Mina Föräldrar

Mina föräldrar är som katt och hund. Funkar inte ihop helt enkelt. Så om ni inte förstog så är mina föräldrar skilda sen 11 år tillbaka.

Min Mamma heter Frida och är 37 år gammal. Hon betyder väldigt mycket för mig, trots våra fighter var och varannan dag. Ställer alltid upp för mig och jag kan prata med henne om allt. Hon är nog den som står mig närmast. Jag älskar henne över hela mitt härta.

Min "Pappa" eller rättare sagt mammas sambo heter Mikael och är 43 år gammal. Anledningen till att jag talar som om han vore min pappa är för att jag har levt ihop med honom i 11 år. Och är väldigt tacksam för det. Han och jag har samma kassa humor och kommer bättre överens än jagoch mamma. Mikael kallas Micke och jag är glad att mamma träffade honom!

Min riktiga pappa har jag ingen kontakt med. Och mer än så behöver ni inte veta.



världens bästa mamma!


Världens bästa "pappa" micke!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gulliga du <3

2011-01-22 @ 20:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }