Promenix

Godmorgon! har ni sovit gott?

För min del är det dags att börja ladda upp för skolan redan nu, jag ska gå på ett dansgymnasium vilket innebär träning, träning, träning. Jag ser fram emot det för jag blir så glad av att få träna och röra på kroppen. Nu under sommarlovet har jag varit lite slarvig med träningen men har nu bestämt mig för att ta tag i det och komma i form igen! Därför valde jag att ta en snabbpromenix nu på förmiddagen. Dels för att det är skönt att röra på sig och dels för att bränna några extra kalorier. Egentligen ska man powerwalka innan frukost för att åka förbränningen, men idag valde jag att ta den efter frukosten. för att bli lite hungrig till lunchen jag ska på med mina vänner om drygt en timme. Vi ska äta på Agnes, en tahi restaurang här i Borlänge. Aldrig ätit där förut så det ska bli intressant. 


En liten notis för er som aldrig dansat:
PROVA DET. Det är en bra träning, man får både styrka och uthållighetskondition. Dansare är faktiskt också en av världens starkaste idrottare eftersom att i dans tränar man ofta varenda liten muskel från top till tå.


Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }