- Pluggeliplugg och Dans

Har pluggat si så där tre timmar nu så nu får det vara bra, imorgon tar jag tag i det sista med uppsatsen och matten sen lägger jag det åt sidan för kommande vecka. Nästa vecka ska jag fokusera på dansen och dansuppvisningen. Det är mitt prioett vecka 48. Och jag ser så mycket framemot det. Kommer bli så roligt! Har sagt det förut många gånger om, men säger det igen. Nästa vecka kommer bli sjukt rolig! Ni kan inte ana hur härligt det är att dansa för er som aldrig varit på en föreställning. Ta er på någon sådan i framtiden. Värt varje krona!
Nu ska jag fräscha till mig lite och städa upp på mitt rum lite, ser ut som ett bomnedslag för sjutton!
Hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }