- waynes coffee

direkt efter skolan åkte jag, johanna och marika ner på stan och fikade på wayens i falun. Vi satt där i två timmar och pratade och hade det mysigt. Men nästa gång ska jag vara nyttig och ta en smootihe elelr något i den stilen.

Sitter btw och bloggar från min nya pluggdator som vi har fått gratis från skolan. Jag känner mig jätte bortskämd med två nästan helt nya datorer. Men den jag använder nu ska jag enbart använda för plugg och den andra för fritid, så någon måtta ska det vara. De enda undantagen för denna dator är facebook och bloggen. Hiihi

Men nu ska jag fixa ett bildinlägg åt er och sen plugga vidare innan desperata hemmafruarna visas på kanal fem klockan nio!!!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }