- Det går bra nu

skolan idag fungerade bra, vi "rensade" luften hela klassen tillsammans med en lärare så nu är relationen mellan klassen och läraren  bättre. Annars var allting annat som vanligt.
Jag var förresten förbi jobbet efter skolan och kommer nu även att jobba fredagar. Det känns jätte bra och jag får mer kött på benen för nästa steg. och jag kommer lära mig en ny dansstil och det känns också kanonbra! Så fredagar och lördagar är ja på dansstudion och på söndagar är jag i ishallen! Hur kul osm helst!!
I övrigt är livet som vanligt, allting rullar på och fungerar som det ska, framåt. Nu blir det plugg innan en lugn måndagskväll i september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }