- Vad händer?

Lår, fötter? 

kul skämt...

Nu det jag tänkte komma med egentligen. och ursäkta mitt språk men va fan händer på facebook. Idag använder många av världens ungdommar facebook. Nästan alla vet vad facebook är. Men det jag vill är att veta varför alla dessa uppdateringar är bra. Idag kunde jag inte ens hitta logga ut knappen. Hur pinsamt är inte det? Och de uppdaterar för mycket och et blir fel hit och dit och allting krånglar. Jag vill ha tillbaka gamla hederliga facebook. Utan bekymmer och massa problem hela tiden...
Nu ska jag bearbeta ett aggrisionsutbrott med att själv lugna ner mig med tv-tittnade. På dagens schema står det. idol!
Observera att utbrottet inte har med facebook att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }