- Ny energi

Efter tre Intensiva veckor är jag uppe på ytan igen. Jag har hämtat ny energi och lever för dagen. Och en positiv nyhet är att jag kommit fram till vad jag vill att denna blogg ska rikta sig mot. Har sagt det förr men säger det igen. Jag kommer till stor del skriva om dans eftersom att det är det jag gör i princip varje dag. Men jag kommer också att skriva om träning och hälsa överlag för det är det jag tycker är intressant. Nu har jag också förlorat min apple oskuld och investerat i en iPod touch generation 4. Vilket också innebär fler uppdateringar. Ni kommer få ta del av bilder, goda råd och för det mesta positiva rader här på min blogg. Keep reading!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }