- slagsmål?

Nä så är det verkligen inte, men man skulle kunna tro det med tanke på att mitt öga inte är som vanligt. Det är svullet, rött och inflamerat. wiiihooo en ögoninflamation... Det brukar vara ganska svårt att ta sig upp i vanliga fall, men nu var det verkligen riktigt svårt eftersom att jag knappt såg någonting och det gjorde mig sömnigare... 

Lyckades ta mig till skolan trots att bussen körde halvvägs tillbaka till borlänge när vi hade kommit till falun för att en tant i klarade av att gå 50 meter. :) 

Way to much information. 
Ha en bra dag! :) 

PS. Glöm inte att ställa frågor! DS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }