- som när man drar ur proppen ur ett badkar

och allt vatten rinner ut. Lite så känner jag nu. Har inte gjort ett dugg av det jag borde ha gjort, men vad ska jag göra om energin inte räcker till. Måste ladda om och upp tills på söndag. Fast just nu känner jag bara nej till allt. Orkar knappt förflytta mina fingrar runt på tangentbordet för att skriva. Och känner hur sanden i timglaset rinner allt snabbare. istället för att plugga har jag letat musik till våran isshow i mars. Har hittat en massa bra, nu gäller det bara att sålla ut till x antal låtar :) 

som pic from the last show on ice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }