+ så skönt när det ger resultat

Att träna och själv se resultat är så fruktansvärt härligt! Då blir iallafall jag mer motiverad. Något som också ger mig inspiration och motivation att träna ännu hårdare är när jag är arg eller sjukt besviken. Som idag när vi fick resultatet på nationella i engelska och för mig sket sig allt. Jag blev inte alls nöjd bara besviken på mig själv, då använder jag min ilska och köttar sönder på träningen. Testa själva och lägg märke till att det känns bättre efteråt. Det funkar som tur är för mig!

På bilden nedan ser ni hur jag blir tvungen att äta äpple när jag inte kan ta tillräckligt stora tuggor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#meny { width: 800px; border: 0px solid; padding-left: 220px; margin-top: 0px; padding-top: 120px; }